Diannav's Blog

Spatiul meu de "joaca"

SuperBingo Metropolis

Se merita sau nu sa joci la acest „joc”?
E o intrebare pe care cred ca multi o au in cap si la care raspund „Daca nu joci, nu castigi!” Eu joc in fiecare saptamana cate o serie, dar nimic pana acum, nici macar o line(10 lei).
Oare de ce castiga acei oameni care au mai castigat si la Tele Eurobingo, au ei atat noroc sau e ceva la mijloc?! De ce majoritatea persoanelor sunt plictisite cand vorbesc la telefon cu Romica si Cornel? E ca si cum i-a deranjat, in loc sa se bucure…
Si ceea ce imi displace e faza cu sms-urile: „Spuneti ce ati face cu banii daca ati castiga premiul Super Bingo Metropolis”; mie imi e mila de saracii oameni care trimit mesaje zicand ca au datorii sau ca isi cumpara casa ca stau in chirie sau te miri ce probleme mai au.
Ce credeti merita sau nu EuroBingo?

noiembrie 15, 2009 - Posted by | Impresii | , , , , , , ,

2 comentarii »

  1. Pe timp de criza concursurile astea au mare succes, vezi si concursurile din ziare, de la radio, etc. Cand vad ca pot castiga premii de zeci de mii de RON, oamenii isi lasa imaginatia sa mearga foarte departe…

    Comentariu de mknblog | noiembrie 16, 2009 | Răspunde

  2. eu nu cred nimic castiga numai oameni ce sau inteles cu ei si le da la beti oameni din suma aia 1 la suta eu nu joc ca este escrocherie

    Comentariu de larisa | februarie 18, 2010 | Răspunde


Lasă un comentariu